Bonusshopping

Onsdag morgon, solen skiner in genom vardagsrumsfönstret. Tar min kopp morgon kaffe, snart ska jag åka med Melvin till dagis. Försökte få med honom på en promenad, men det ville han inte så jag får gå ut senare med Oliver. Jag behövde inte jobba heldag idag då det var ganska lugnt på jobbet, det märks av att det är sportlov. Igår slutade jag redan vid 14 och åkte in till stan en sväng. Hittade present till Linnea som fyller imorn och till Tobias som fyller på fredag. Hittade även en tunnare jacka och ett par jeans till mig. Älskar när man har kuponger så det blir billigare :)
 
Jag kom häromdagen på när jag var 16 år och skrev en uppsats om mig själv om 10 år. När man var 16 år så tyckte man att 26 åringar var sååå gamla! Nu tycker jag att de är jätte unga :) Jag skulle iallafall vara gift, ha två barn och jobba på kontor eller bank eller nåt sånt. Haha, när jag var 26 var jag singel och inga barn eller man i sikte. Men nu så, 36 år, gift och jobbar på bank! Och ännu känner jag mig inte alls gammal... 
 
Igår lunchade jag med Viveka, hon åker till Dominikanska republiken imorn - inte ett dugg avis! Idag ska jag luncha med Mikan, det blir trevligt. Kanske de sista lunchdejterna nu när jag jobbar?
 
På fredag ska vi titta på ännu en lokal till festen, det lät jätte bra så det är spännande. Måste ta tag i allt nu när jag är ledig igen. 
 
Äntligen fick Tobias svar igår att han får A-kassa! Det är ju nästan omöjligt att få ut pengar från A-kassan, men nu så. Och jag fick bonus och bra med lön den här månaden så det var härligt igår att få unna sig lite shopping. Jag är på jakt efter tunikor och lite längre tröjor. Höll på att bli sen igår för jag hade inget att ta på mig. Däremot har jag en kasse med kläder som jag inte längre vill/kan ha. Kanske ta med på söndag Rosa? Bla en Bondelid blus som du kanske vill ha? 
 
Nej, nu ska jag iväg med Melvin. Ska väcka mannen som fick lite sovmorgon.
 
Ska visa bild sen på mina snygga jeans från HM för hela 89 kr!!
1 kommentar
Rosa

Bring it to me baby ahah... ;)puss