Grattis Melvin!

Igår fick vi ett ryck igen och kikade in i förrådet och insåg att de två garderoberna som står där inne bara tar plats, så jag la ut dem på Blocket och inom en timme var båda borta och vi var 1000 kr rikare - jag bara älskar Blocket!!
 
Gjorde klart tårtan och började pynta inför kalaset. Barnen kom vid 14 och jag tror att Melvin är jätte glad och nöjd med sitt kalas, fina vänner, presenter och mycket lek som avslutades med fiskdamm!
 
Blåser ut ljusen, med lite hjälp ;)
 
 
 
Lek även för de stora.
 
Fiskdamm.
 
När kompisarna gått hem fick lillebror sova och Melvin följde med Tobias till Bauhaus och leksaksaffären och jag började städa undan och förbereda för middagen. Mamma, Håkan och Melinda kom förbi och grattade.
 
Melvins fina presenter från mormor och Håkan, han blev superglad!!
 
Han ville fota var och en för sig :)
 
 
Länge sen vi träffade Melinda som var glad att se sina småkusiner och få gosa lite, mysigt.
 
Stora tjejen har redan börjat gymnasiet!! Kan knappt fatta det?! Hon har valt att gå stylistlinjen vilket jag tror passar henne alldeles utmärkt. Då kan även moster få lite bra tips :) När de gick var det två trötta och glada killar som stoppades i säng!
 
Tobias skruvade upp hyllplan i förrådet och jag röjde här inne, sen blev det lite TV tittande, det var Julia Roberts på två kanaler igår som jag zappade mellan för att slippa reklamen - Pretty woman och Notting Hill. Men när ögonlocken inte pallade längre gick jag upp och la mig.
 
Jag hann inte väcka Melvin med presenter på sängen idag, han var uppe före oss så han fick öppna presenterna i vår säng. Min stora kille har redan fyllt 4 år.
 
Grattis mammas fina älskling!!!
 
Han fick två böcker, block och penna och en tröja.
 
 
 
 
 
Nu har jag lämnat båda killarna på dagis, la mig i solstolen och åt frukost. Nu har våningssängen precis levererats och jag ska röja i Melvins rum innan städerskan kommer. Sen ska jag inta ryggläge en liten stund till innan tippen öppnar. Måste slänga lite mer skräp, sen en tur förbi Ikea och Ica.
 
Köpte ju lite nytt i fredags, ny tvättkort till sovrummet från Mio.
 
Puff till klädkammaren också från Mio.
 
Lådor som var fina från Mio/Ikea.
 
Och så har jag inte visat vad Melvin fick av moster i present, Oliver fick en likadan tröja - så fina!!
 
Jag beställde trosor från Victorias Secret och fick dessa, supersköna och fina!!
 
Nej, nu snabbstäd och sen.....
 
0 kommentarer