4-års koll med huvudfoting

Idag har jag haft en skön slappar dag. Jag lämnade Oliver sen cyklade jag med Melvin till bvc på 4-års kontroll som gick jätte bra. Hon tycker att Melvin är mogen för sin ålder, har bra uttal och är samarbetsvillig :) Skulle fotat den fina huvudfotingen och korset han ritade.
 
Här har han precis haft ögonlapp och kollat synen.
 
Hörselkoll, han hörde alla pip :)
 
Cyklade tillbaka till dagis och lämnade Melvin och sen hem, det var dagens motion + lite övningar hemma. Hade tänkt spinna på dan imorn men ska istället ta en powerwalk när jag lämnat för det ska vara strålande väder imorn med! När jag kom hem så slängde jag i lite tvätt och bytte om till bikini och la mig i en solstol och läste tidning. Det blev nästan för varmt! Hängde ut tvätt som torkade på nolltid :)
 
Fotar mig själv i fönstret haha.
 
Vid 14:30 hämtade jag barnen som hade haft det bra, Oliver va lite ledsen precis när jag kom och det kändes skönt att ta med honom hem. Även om jag tror att han trivs där mitt lilla hjärta. Fixade lite här hemma och lagade mat som var färdig när Tobias kom hem. Tittade på gårdagens Idol, sen dagens och nu är det SHF som jag garvar till...
 
Igår kväll byggde Tobias ihop sängen, den blev jätte fin!
 
Oliver busar runt.
 
Snart är reklampausen slut, så även programet och då är det dags att gå och lägga mig!
 
Avslutar med de fina blommorna Melvin fick av mamma och Håkan, helt ljuvliga!
1 kommentar
Mamma

Vilken duktig kille på 4 års kontroll, men det visste ju jag det!! Hoppas Melvin sover gott i sin nya säng som lille bror busar i. Vilken fin tröja killarna har på sig speciellt Ollis :). Kram kram