Vitaminchock eller solsting?

Lördagkväll och egentid i soffan. Tobias är iväg på pokerkväll och barnen sover! Men Melvin somnade rätt sent eftersom han sov en lång stund på eftermiddagen idag.
 
I torsdags tog jag och Tobias varsin vagn och tog en promenad till dagis och när Oliver somnade åkte jag till Solna och lunchade med Lisa och så kikade jag runt lite i Solna centrum innan jag åkte hemåt igen, gjorde inget speciellt utan va bara hemma efter att jag hämtat Melvin (det blev ännu en promenad dit). Igår var jag bara hemma på förmiddagen, vid strax innan fem skjutsade Tobias mig till Rissne där jag mötte upp fotbollstjejerna och så tränade vi lite boll innan vi bastade och gjorde oss fina och åkte till Libaneza i Sumpan och åt middag. Det var såååå mycket mat, så det blev en rejäl doggy bag vi tog med oss till en kille i herrlaget som vi gick till sen. Vi var ett gäng som var där och festade lite tillsammans och sen hade jag tur och fick skjuts hem. Kom hem sent, tiden drar iväg när man har roligt så jag var hemma efter 3... Så idag har jag lugnt sagt varit trött och lite bakis.
 
Skönt att det var fint väder ute, så jag har inte gjort så mycket förutom att sitta och njuta av solen. Satt så länge så jag tänkte att jag kanske skulle få solsting?! Men tror jag fyllde på vitaminförrådet istället.
 
Imorn blir det också en lugn dag, vi ska ta och sätta oss med deklarationen och ev byta till sommardäck på ena bilen.
 
På restaurangen igår med fotbollstjejerna.
 
Vi skrattade så vi grät... haha
 
Gott och galet mycket mat!
 
Underbart väder idag!
 
Melvin lär sig cykla.
 
Oliver fick leka ute i det fina vädret.
 
Vi åt lunchen ute idag.
 
Men hur gosiga är inte de här små fötterna och benen?
 
Och den lilla goa rumpan?
 
Eller hela bebisen för den delen! Min sötis.
 
Och med det önskar jag god natt.
0 kommentarer