Loppis och fynd

Började lördagen med frukost och en joggingrunda på 5 km, min vad ville inte riktigt så jag fick bryta... Fan också!
 
Redo för en tur!
 
Babysimmet var toppen igår, sån stor skillnad på ställena. Oliver hade sovit i drygt 2,5 timmar när vi kom till simmet och mitt i blev han hungrig så vi fick gå upp en liten stund. Efteråt bastade vi ett tag, så skönt! Så åkte vi till Jojjo där vi åt lunch allihopa och barnen lekte och så följde hon och Philip med på dockteatern här på bibblan.
 
Nyvaken och ombytt.
 
Innan vi åkte mot Barkarby stannade jag till vid graven och tände ett ljus för Sabina som hade namnsdag igår ♥
 
Efter det åkte vi hem och när Tobias kom hem gjorde vi middag och sen blev det en kväll i soffan med Så mycket bättre! Gick och la mig i tid och laddade inför loppis idag! Det kändes skönt att få en timme tillgodo så morgonen inte blev så tidig.
 
Mötte upp mamma och Håkan utanför Komethallen och vi lastade in grejer och gjorde iordning på borden.
 
Mitt bord.
 
Mammas bord.
 
Mycket folk och många bord - loppis i Komethallen.
 
Jag "tjänade" ca 1200:- på loppis grejerna och bullarna idag :) bättre än att det står och dammar i förrådet!
 
Själv fyndade jag en träningsdvd för 10:-, två spel till PS3 till Tobias för 80:-, en mjukis bamse till Melvin för 10:- och ett babygym i trä från Ikea (som inte säljs längre, har letat) för 35:-.
 
Nu ska vi snart åka hem till mamma på middag, Rosa med familj kommer också. Det ska bli gott, det kurrar i magen - har bara ätit bullar och smörgås med kaffe idag.
 
Provade den här nudelsoppan som fanns på ICA för 10:-, riktigt god!!
 
0 kommentarer