Hänger med mina killar!

Vaknade vid 8-tiden idag igen. Melvin kom in nångång inatt och har klappat till mig i ansiktet och sparkat mig i ryggen inatt, skönt... Så jag hade Oliver på ena sidan och Melvin på andra. Tobias har fått sova i soffan nu några dagar. Vet inte hur han ska få plats? Får väl ta Ludvigs säng när han inte är här! Vi åt frukost och sen så städade jag, dammsög och våttorkade golven uppe och ner. Fy fasen va gräs och skit det dras in, nu är det redan gräsigt här nere i vardagsrummet. Torkade även fönstren här nere på dörren och stora fönstret mot altanen, många små kladdiga handavtryck. Skönt att få rent hemma!
 
Sen såg jag till så att Oliver fick tillräckligt med mat och så åkte jag till Kista med de stora killarna och gick på bio, det var första gången som Melvin fick gå på "lång film". Han klarade det riktigt bra, vi såg Madagaskar 3 och han började bli lite rastlös 5 min innan filmen slutade så det var perfekt. Melvin somnade i bilen och fick sova klart middag hemma. Ludvig gick över och lekte med Klara när vi kom hem och jag var med Oliver och satt och slappade ett tag i soffan.
 
Väntar på att filmen ska börja.
 
Vi i hissen på väg ner till bilen :)
 
Jag och Tobias tog en fika ute på framsidan och sen vattnade jag gräsmattan och plockade lite ogräs i häcken. Ha ha, det där lät ju roligt... Har legat och läst ett tag och sen gick jag ut på en kvällspromenad en halvtimme medan Tobias nattade Ludvig och Melvin. Inte för att Ludvig somnade, han har precis varit här nere en sväng. Men det var iallafall skönt att komma ut en stund och när jag kom hem så åt vi kräftor och mös. Mums så gott! Nu börjar ögonlocken bli tunga så jag ska gå upp och lägga mig.
 
Oliver sover sött, i ännu en present från moster - t-shirt med praktisk knäppning i ryggen, perfekt en varm dag! Även snutten var present som Linnea valt ut, från Gegamoja.
 
Melvin äter tomtegröt, favoriten! I fin tröja från moster!
 
Ute på skön promenad, utan stavar denna gång.
 
Avslutade kvällen med kräftor och vitlöksbröd.
 
NU-------------------> Natti natti,sov gott!!
 
 
0 kommentarer