Måndags träning

Imorse var jag uppe tidigt och städade innan städerskan skulle komma :) vek tvätt, plockade ur och in i diskmaskinen, bäddade och plockade. Hann knappt göra i ordning mig själv... Fixa frukost åt Ludvig och Melvin och bre mackor åt mig själv. Jag hann iallafall till jobbet i tid!

Var iväg till HM på lunchen och lämnade tillbaka ett par av mammabyxorna och åt lunch. Efter jobbet gick jag och Lisa till Erikdalsbadet och simmade och bastade, sååå skönt. Tobias skulle också komma med killarna men fastnade dels i bilkö och kö på badet, så de hann inte :( Vi drog iväg och åt pizza och tog en fika i väntan på att Fanny skulle hämta Ludvig.

Nu har vi kommit hem, Tobias nattar Melvin. Hoppas han kommer snart så vi kan börja kika på en film!

Idag skickade jag iväg mailet till kommunen, får se vad jag får för respons...

0 kommentarer