Dags att summera året som gått!

  • Tobias tar körkort!!!!
  • Husaffären blir klar och vi flyttar in.
  • Myshelg på Clarion med massage, SPA, middag och bio.
  • Jag är med i Efter tio med Malou och SvD.
  • Efter utdragen process säljer vi äntligen lägenheten.
  • Helgkryss till Tallin.
  • Tidig och kall semester på Gotland.
  • Oliver föds och massor med bebismys.
  • Besök av mycket vänner och familj som vill träffa bebis och se hus.
  • En del härliga sommardagar.
  • Bilarkalas till en glad 3-åring.
  • Årliga kräftskivan hos Jojjo och Jocke.
  • Dop för Oliver.
  • Tobias blir arbetslös.
  • Resa till Fuerteventura och VI GIFTE OSS!!!
Och massor mer så klart, i det stora hela har vi haft ett riktigt bra år där mycket har hänt!
Nu ser vi fram emot ett nytt år, 2013 - undra vad det bjuder på? Ett nytt jobb åt Tobias hoppas jag, ganska snart!
 
Igår var jag inne i stan med Viveka och Bastian, vi promenerade lite och åt lunch och tog en kopp kaffe. Efter det åkte jag hemåt, la mig i soffan och såg en film och lagade sen middag och tittade en stund på TV. Oliver sov hela natten, natten till igår vilket var riktigt skönt. Alla behövde sova! Inatt vaknade han och åt en gång och vaknade sen 6:45 även det skönt! Barnen sover till 9 varje morgon för de lägger sig sent. Imorse fick jag sova vidare till 10, underbart så nu ska jag orka fram till tolv ;)
 
Nu ska jag städa och börja ta fram kläder och packa till ikväll, snart åker vi till Jojjo och Jocke där vi ska fira in det nya året. De har fixat och donat med allt, så vi behöver inte göra nåt! Vi sover kvar där och stannar till  lunch.
 
Ha nu ett riktigt gott nytt år alla!!!
 
Från oss till er hahaha :)
0 kommentarer