Skönt med fredag

Nu är det fredag och jag har smygstartat på jobbet :)


Skål!

Å, det är skönt att det är fredag. Veckan har gått fort, men jag har haft huvudvärk och känt mig stressad ändå. Nu är jag lite avstressad och idag är första dagen som jag känner att jag inte har huvudvärk.

Igår åkte jag bara hem och lagade mat direkt efter jobbet, sen tog Melvin och jag ett bad. Jag tänkte att jag skulle fylla på med lite varmt vatten och lägga mig med en tidning när Tobias tog upp Melvin. Men han ville absolut inte gå upp och skrek hela tiden. Ingen avslappning för mig så jag tömde ur vattnet och steg upp. Han slutade inte gråta, tror inte han visste själv tillslut vad han grät för? Men sen ville han iallafall gå och lägga sig och vi fick en lugn stund framför TV:n och Idol. Jäklar va Molly va bra!!! Jag var tvungen att ringa och rösta på henne. Hoppas att hon vinner hela Idol!


Melvin läser sin favorit bok om småtting som säger NÄ! Precis som han :)

Men hur jobbig han än är älskar jag honom mer än nåt annat!!!

Idag ska jag möta upp Tobias och Melvin i Sickla efter jobbet så ska vi köpa med lite gott hem och ha fredags mys. Imorn ska jag sitta ute på balkongen i bikini om det är fint väder. Kai frågade tidigare om vi skulle gå till Andys lekland med de små och sitta på Waynes och snacka lite skit. Får se vad det blir.

På söndag kommer familjen hit så ska vi äta middag och fira mig och mamma som fyller på onsdag!

Kom på att jag köpte de här små godingarna på planet hem från Kreta. Perfekt storlek när man använder så sällan som jag gör. Men det var typ 10 st i olika färger, jätte fina!



Nu jobba det sista innan hemgång!
0 kommentarer