Husägare nästa?

Igår efter jobbet åkte jag hem och hoppade in i bilen så drog vi på två husvisningar i Skälby. Mamma följde med och tittade också. Båda husen var fina men det var ett vi föll för mer, mäklaren ringde precis och än så länge inga bud så hoppas att vi kan få den för utgångspris! Det som blir lite tokigt är ju att vi måste sälja vår lägenhet nu och det blir svårt precis i jultider, så får i sånna fall hoppas att tillträdet kan bli senare.

Åkte sen med mamma hem och åt god middag där och fikade. Melvin sov kvar och har haft en heldag med mormor idag. De har bakat vet jag, mamma skulle köra hem honom till oss nu. Jag ska gå och hämta Ludvig när jag slutar för Tobias jobbar över idag. Han hade tydligen fått svinkoppor, hoppas att det inte smittar.

Idag har jag mått illa mer eller mindre hela dagen, skit jobbigt. Hoppas att det går över snart! Fick veta att Viveka, min gamla kompis också är gravid så hon får nån månad innan mig. Roligt, då kanske man kan hänga lite! Två veckor kvar innan inskrivning och ultraljud, ska bli så spännande att se om det finns ett litet hjärta som tickar och hur långt det har gått!

Idag fick vi bilder från festen, inte så jätte roliga bilder men här är iallafall jag, Aslim och Lisa!



Och en till på mig och Lisa!


Rolig kväll även som nykter :)

Lisa hade köpt ett fint läppstift som jag lånade, annars brukar jag aldrig använda det.

Snart är det dags att gå hem, det är såååå skönt att jobba lite kortare dagar. Passar rätt bra nu när man är tröttare än vanligt också.
1 kommentar
Sirpa/ mamma

Tack att jag fick "låna" er goa son idag. Han var i farten sen 6:30 imorse och vi han väldigt mycket roliga aktiviter, bad efter frukost, Willys tur att handla mjölk och ägg till bakning, målat med vattenfärger och bakat lusse bullar. När vi åkte hemåt så var lille mannnen så trött att han reagerade inte när jag lyfte från bllen till vagnen och vagnen till hans säng. Hoppas han har somnat hyfsat tid nu ikväll. Jag håller tummarna att ni får huset och flyttar hitåt så får vi ses oftare. MYSIGT!!! Du kan behöva hjälp nu i väntans tider med Melvin och jag ser framemot det. Kram mamma