Sommar, sommar, sommar

Härligt att det är så fint väder ute, ska passa på att utnyttja kvällarna till max nu eftersom man sitter inomhus hela dagarna! Igår efter jobbet mötte jag upp Tobias och Melvin så gick vi till Sickla sjön, tyvärr hade jag inte med mig badkläder - då hade jag badat direkt! Melvin fick bada lite nakenfis. Vi köpte sushi och pizza och satt nere på stranden och åt middag, helt underbart. Så tog vi en kort promenad och satt ute på ängen och fikade.



Jag och Aslim var och shoppade lite på lunchen igår, det blev ett halsband från Efva Attling som jag länge suktat efter och ett par helt oplanerade skor. Det var Aslim som ville ha skor, så var de så snygga så jag köpte likadana :)


Fint halsband!

Och fina skor!

Idag var jag och lämnade in bilen på Speedy i Nacka, dags att byta bromsskivor... FY FASEN va dyrt det här kommer bli. Har redan betalat 9000:- för bilen och nu blir det 7000:- till. Usch och blä!!

Lunchade med Jessica som jag inte träffat på länge, vi var på Rival och hämtade sallader och satte oss i parken utanför, vilket väder!!! Var mysigt att sitta och prata ikapp lite. Ska vara ute ikväll också, åker direkt hem till Kai och Martin efter jobbet och ska grilla där. Martin är snäll och hämtar Melvin på dagis eftersom jag inte har nån bil. Tobias ska spela boule med kompisar och kanske kommer och möter upp sen.

Njut av den härliga sommaren nu!!

Jag skrev ju för ett tag sen om Revitalash, provade ta ett kort på ögonfransarna igår. Ett mupp-kort hehe, men såhär ser det ut nu!


Jag är med i en tävling på en annan blogg och hoppas vinna en Neulash ögonfransförlängare!
Dragning imorn, håll tummarna!
0 kommentarer