Näst sista dan på 2011

Stackars lilla Melvin hade varit dålig hos mormor och kräkts på henne och i deras säng. Men det verkade som han mådde bättre igår när han hade fått sova lång middag. Usch, inge roligt...

Jag hade en lugn morgon, Ludvig kom in och väckte mig vid 7,30 och vi gjorde oss iordning och sen fick det bli en McDonaldsfrukost som han önskade. Lämnade av honom och kom in till jobbet lite tidigare och åt frukost med Aslim.

Hade ingen jätte bra jobbdag, var lite illamående och tog en Postafen som jag blev helt dåsig av. Hur trött som helst. Det var inte bättre när jag kom hem utan det enda jag orkade var att tvätta fyra maskiner. Sen låg jag mest i soffan. Det är så trist att va såhär trött. Vill vara lite piggare snart!!

Tittade lite på The Terminal på TV:n men somnade sen och flyttade över i sängen sen. Så roligt mitt liv låter? Somnar i soffan varje kväll...

Imorse vaknade jag inte förrän kl 8, lite sent så det blev same procedure as yesterday. Klä på oss och åka förbi McDonalds. Idag ska jag handla mat för vi har inte mycket hemma. Men Ludvig är överlycklig så det kanske inte är så farligt iaf? Jag jobbar heldag idag och Tobias har halvdag. Han hämtar Ludvig och sen ska mamma och Håkan komma över med Melvin. Jag drar iväg och handlar direkt efter jobbet och tänkte städa lite hemma, sen är det dags för fredags mys. Ska komma på nåt gott att äta!

Näst sista dagen på året, känns helt konstigt att det är januari på söndag! Men nytt år, ny start och vi har både flytt och bebis att se fram emot 2012. Får se vad det nya året mer har att bjuda på?

Ha en bra fredag! Imorn är det NYÅR!!!
1 kommentar
Sirpa/ mamma

Hoppas att du kommer må bättre snart, inte så roligt att båda må illa och vara trött även om vi vet att det hör till gravititeten.

Ni har mycket att se framemot år 2012, bli husägare och få en dotter eller son ger nya utmaningar för ert liv! Det ska bli så roligt att ni kommer bo en promenad avstånd från oss så hjälpande hand finns mycket närmare :) när ni behöver det.

Önskar er Ett Gott Nytt År....Lyckligt År 2012!!

Stort kram mamma